Lemezteszt: JQ-53

JQ-53 stamping plate review

Ezt a lemezt elsők közt rendeltem meg, amikor elkezdtem Ebayről rendelni nyomdalemezeket, de a teszt sokáig váratott magára. Aukción nyertem 0.48$-ért, ennyit mindig bátran odaadok, akkor is, ha rossz minőségű a lemez. :D
Átmérője 6 cm, tehát a szokásos méret, az Ebay-es tartókba tökéletesen belepasszol. A lemez vastagsága vékonyabb, mint egy BPS, Moyou vagy Née Jolie lemez, és karton hátlapja sincs. Valójában semmi sincs a hátulján. :D [UPDATE: Myrkkynek hála megtudtam, hogy ez amúgy egy Pueen lemez koppintása, szám szerint az 50 számú lemezé]

JQ-53 stamping plate review
A teszthez PINPAI nyomdalakkokat használtam (Ebay), és szilikon nyomdázót (szintén Ebay :D).
JQ-53 stamping plate review
A lemez  minőségével nem vagyok teljesen elégedett, ha az ember nagyon megerőlteti magát, működik, de nem a kezdőknek való, egyes mintáknál kifejezetten nehezen lehet felvenni a festéket.

JQ-53 stamping plate review
JQ-53 stamping plate review
Látszik, hogy az apró, vékony vonalak már nem annyira szépek, egyes részletek nem működnek. A Hófehérkés körmöm lemosása előtt készítettem egy manit a lemezzel, ami inkább csak bemutatásra szolgál, nem viseltem egy napig sem.
JQ-53 stamping plate review
Nem mondom, hogy nem használható a lemez, de nagyobb összegért semmiképp sem érdemes rá beruházni, több nagyobb márkának van szép "betűmintás" lemeze, akkor már inkább azokat vegye az ember. Ennyi pénzt megért, de nem hiszem, hogy sűrűn fogom használni a lemezt.
XOXO, pp.

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Instagram Shots